Kudde i badkaret

Om det är någonting jag verkligen älskar så är det att bli ompysslad på ett SPA. Någonting som jag alltid förknippar med ett SPA är en varm och skön bubbelpool. Därför skulle jag gärna vilja ha ett bubbelbadkar med massagemunstycken hemma. Tyvärr är vårt badrum i dagsläget alldeles för litet och jag får nöja mig med ett vanligt badkar. Jag får i stället göra vad jag kan för att få till den där avslappnade känslan hemma. Idag hittade jag någonting som kommer att vara kanon i badet. Det är nämligen en kudde att ha i badkaret. Den är mjuk och inte alls sådär hård som en del plastkuddar är. Själva "örngottet" går att ta av och tvätta i 60 grader. Det sitter även sugkoppar på baksidan av kudden så att den sitter fast i badkaret. Sugkopparna går att ta av innan örngottet tvättas.

Kudde att ha i badkaret. Mjuk med sugproppar

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Anneli

Var har du köpt den där underbart snygga kudden??? :D

2011-01-04 @ 13:51:44
Postat av: Lidingömamman

Jag köpte den på Åhléns i Stockholm. Det var ganska länge sedan och jag vet inte om de fortfarande har den.



Lidingömamman

2011-01-09 @ 21:09:41
URL: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0