Handväska

Är det fler än jag som panikshoppar när ni bestämt er för att ha en shoppingdag och sedan inte hittar någonting att köpa? För mig är det alltid så. Det är sällan jag bestämmer mig för en shoppingdag men när så är fallet kan jag bara inte komma hem tomhänt. Förr i tiden kom jag då hem med helt värdelösa saker bara för att. Nu är jag bättre och ibland händer det att jag helt enkelt får vara utan. Nu hade jag laddat stort inför resan till USA men det blev inte så mycket handlat till mig sjäv. Samma dag som jag skulle åka hem tog jag en sista sväng i köpcentret i jakt på någonting bra. Jag hittade ett antal Kitchen Aid för 299 dollar (som hemma kostar 4995 kr). Det är verkligen hur billigt som helst men helt omöjligt att frakta hem. Däremot fick jag tag på en skjortklänning i svart med puffärmar. Den var supersnygg och nedsatt från 189 dollar till 69. Jag har faktiskt länge letat efter en liknande så det var lite av ett fynd. Sedan gav jag mig hän till att utöka min samling av handväskor. Jag är inte den som köper märkesväskor (har en Hugo Boss men det är allt) men jag älskar verkligen att ha olika väskor till olika typer av kläder. Jag har tidigare inte haft någon riktigt ljus väska och för tillfället har jag ofta på mig mina vita loafers och då passar det ju utmärkt med en vit väska i läder.

Handväska i vitt läder

Handväska i vitt läder

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den va supersnygg... Älskar handväskor men just nu känns det som man får nöjja sig med skötväskan.. inte så spännande att släpa runt på två väskor..



Hoppas resan hem gick bra...



kram

2009-06-12 @ 11:04:02
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin väska!

2009-08-19 @ 20:13:36
URL: http://www.saraahonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0