Älskade Stockholm

Denna fantastiskt soliga dag avslutades med en middag och rosévin på Le Rouge (Melkers krog) tillsammans med mina jobbarkolleger. Jag måste säga att denna restaurang är lite udda. Det är väldigt kitchigt och mycket röd plysch. Helt enkelt lite "porrigt". Vi satt i stora stoppade fotöljer och åt mat ungefär som om du satt i ett lite annorlunda vardagsrum. Efteråt var vi några som tog en promenad utmed skeppsbron och tittade på båtarna från Volvo Ocean Race. Det var så varmt och skönt och jag måste säga att Stockholm är otroligt vackert. Jag förstår verkligen varför turister blir helt begeistrade i denna stad. Nu är jag som sagt hemma igen och sitter med balkongdörrarna öppna och lyssnar på fågelsång och motorbåtarna som åker ut från hamnen. Jag har tagit fram mitt reaköp från igår och undrar vilka byxor som passar till den.

Singoalla blus från Inwear

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad fin! kan du inte ha ett par leggings till?



Du, vi skulle ju kommit förbi med lite grejjor.. det glömdes helt bort från vårat håll.. Säg till någon dag så får du ta med shoppingbagen o haka på en sväng till lagret o plocka på dig det du vill ha :)



KRAM

2009-06-24 @ 22:36:16
URL: http://miliaz.blog.se
Postat av: Lidingöpappan

Snygg. REA igen....... :-) Allt OK overhere. O sover efter en tuff natt

2009-06-25 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0