Familjen är hemma

Vilken surprise jag fick i fredags morse när maken ringde 06.45 på morgonen. Först blev jag rädd att någonting hade hänt med tanke på att han ringde så tidigt på morgonen för normalt skulle de båda fortfarande ligga och sova. Då berättade han att de satt i Åbo och väntade på att få åka ombord på båten till Stockholm. Jag blev överlycklig med tanke på att de egentligen inte skulle komma hem förrän på tisdagen. Då de varit borta nästan tre veckor var det på tiden att de kom hem. Pyret firade med ett bad trots att de kom hem sent på kvällen men hon tjatade om att bada sedan hon klev in över tröskeln. Senare firade jag och maken med vin i badkaret och mina nya favvochips från OLW med smak av Sourcream & Peppar.

Vin och chips i badet

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0