Smycken att bita i

Är det fler än jag som har slutat använda smycken under tiden barnen är riktigt små? Min lilla dam ger sig på allt som jag har på mig i smyckesväg och stoppar i munnen. Det har gjort att jag endast använder små örhängen ett tag framöver. Däremot är det någon som har tänkt till och tillverkat smycken i samma material som de flesta bitringar har. Materialet är giftfri silikon och det finns både halsband och armband. Några av de ljusa armbanden skulle jag kunna tänka mig att använda i sommar. Sedan kan Pyret få stoppa dem i munnen så mycket hon vill.

Smart Mom Jewlery, smycken som fungerar som bitringar Smart Mom Jewlery, smycken som fungerar som bitringar
Foton: ommdesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0