Ombyggnad av köket

Nu håller hantverkarna på för fullt i vårt kök och river en vägg m.m. Vårt kök är verkligen litet medan sovrummet som ligger vägg i vägg är riktigt stort och därför har vi tänkt att göra ett större kök och ett mindre sovrum.

Jag och Pyret har flytt till mina föräldrar i Jämtland under tiden hantverkarna är på plats. Igår tog mamma hand om Pyret en stund och jag satte mig ensam i bilen och stack iväg. Det var så skönt att få vara själv en stund (jag älskar verkligen Pyret men det är så sällan jag får vara alldeles ensam nu när jag är mammaledig). Jag vred på musiken i bilen och stack iväg ut i solskenet. Det var så fint när jag åkte genom skogarna och snön glimmade i solen. Jag åkte faktiskt iväg för att få lite massage. Jag har haft en sådan huvudvärk på senare tid för att jag varit så oerhört spänd i nacken och axlarna. Massagen var fantastisk men samtidigt bitvis smärtsam. Jag har bokat in två tider till inom en vecka för att försöka få lite ordning på kroppen innan jag åker hem igen. Det gäller att passa på nu när jag kan få barnvakt.

Nu har kylan verkligen kommit. Vi har nu -27 grader och i närmsta staden dit vi åker och handlar mat är det -36,8 grader. Burrrrrrr vad kallt!

Ombyggnad i köket

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0