Gott Nytt År!

Hoppas att ni alla har haft en bra nyårsafton och en bra början på nya året. Min nyårsafton firades tillsammans med min man och goda vänner. Pyret var hemma hos farmor och sov över till idag. Det var god mat och innan tolvslaget hade vi till och med tid att köra en liten frågetävling om musik. Vi delade in oss i ett tjej och en killag och sedan lyssnade vi på olika låtar. Frågorna kunde vara allt från "vad heter artisten?", "vad är titeln på låten?" eller "vilken film var denna låt med i?". Killarna vann med 1 poäng. Inte illa. Jag tyckte nog att min dukning var lite lam i år men med tanke på vilken sjukstuga vi har haft hemma hos oss har jag inte riktigt haft energi till att göra någonting bättre. Jag fick i alla fall möjlighet att använda min servettringar som jag köpte i Australien för många herrans år sedan. Ett tips för att få till vikningen av servetter är att gå in på duni.se där det finns instruktionsvideos för hur man kan göra snygga vikningar.

Nyårsdukning

Nyårsdukning  Nyårsdukning

Foton: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0