Garderoben är borta

Ibland undrar jag lite hur jag tänker. Efter mycket om och men fick jag och mannen äntligen hem hantverkare för att riva väggen mellan köket och sovrummet för att få ett större kök och ett mindre sovrum. Det jag inte tänkte på var att den inbyggda garderoben i sovrummet är puts väck. Inte så smart. Hela helgen kommer gå åt till att städa undan allt damm hemma och sedan kommer vi stå där men kartonger fulla med kläder. Tyvärr har vi inte så många övriga garderober i lägenheten och de som finns är fyllda till bristningsgränsen. Min akuta lösning tänkte jag kunde vara att köpa några vakuumpåsar för att försöka få lite mer plats i de redan sprängfyllda garderoberna. Visst det skulle ju gå att åka till IKEA för att köpa garderober men vi har väldigt högt i tak hemma och jag vill ha någonting som går hela vägen upp i taket och vad jag förstår blir det då till att få någon som platsbygger dem. Jaha då är vi där igen. Det kommer att ta tid och kosta en massa pengar.

Vakuumpåsar
Foto: frossa.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0