Bokstäver till väggen

Härligt med kompisar som ser till att jag får komma ut och shoppa lite. Min kompis E ringde igår och drog med mig på en spontan shoppingrunda. Jag hade inte hunnit titta på REAn ännu och lite shopping säger jag aldrig nej till. Det blev en hel del fina fynd som jag kommer att visa upp lite senare. Jag har länge letat efter snygga bokstäver att hänga på väggen. Dessa hittade jag på Bruka under vår shoppingrunda och jag bara måste köpa dem. De är i silverfärg och kommer att få sitta på väggen i hallen. Priset är 45 kr per bokstav vilket jag tycker är riktigt bra.

Snygga bokstäver i silverfärg från Bruka

Bokstäver i silverfärg från Bruka

Foton: Privat

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Åh - visst är de fina de där bokstäverna! VI har faktiskt också dem - fast utomhus! Kolla in länken så får du se hur jag har gjort... Ha det så bra! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0