Bokstöd

Maken och jag flyttade igår in bokhyllan till vårt nya gästrum (tidigare vårt sovrum innan det blev mindre då vi nu har gjort köket större). Vi passade på att rensa ut lite skräp som vi inte vill ha kvar och då blev det en hel del utrymme kvar. Följden blir då att böckerna ramlar omkull. Därför har jag nu börjat se mig om efter lite bokstöd. De finns massor med fina varianter men de är tyvärr inte billiga. Då jag i alla fall skulle behöva några stycken känns det som om det blir för dyrt. Jag måste påminna mig om att köket fortfarande kommer att kosta en hel del då vi ska till IKEA och rita in lite fler skåp och sedan ska kyl och frys inhandlas. Då jag har snöat in på bokstäver för tillfället har jag bestämt mig för att köpa dessa bokstöd med bokstaven X som finns på IKEA. För att det ska passa in i bokhyllan kommer jag att måla dem vita. Priset är helt ok 45 kr styck. Bilder kommer när de är inhandlade och ommålade.

Bokstöd med bokstaven X

Foto: ikea.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0