Sideboardet är klart

Nu kan jag äntligen skriva att sideboardet i köket  är klart. Vi har gjord den av skåp från IKEA och även bänkskivan är från dem. Mycket plats för alla våra saker blev det och dessutom finns det utrymme på bänkskivan att ställa lite saker. Problemet har tidigare varit utrymme i de befintliga köksskåpen och avlastningsytor. Nu kan vi få in allt som vi vill ha i ett kök. Trots att vi gjorde om köket redan i januari har byggfirman inte gjort någonting åt ekgolvet som vi inte är nöjda med (vi har dock inte betalat ännu). Nästa steg är nu att försöka få ordning på golvet för att sedan bygga in kyl och frys och sätta lite överskåp på dem för att få lite mer utrymme. Hur mycket skåp jag än har så tycker jag att jag har för lite.

Sideboardet är färdigbyggt med skåp från IKEA

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0