Vilken vecka!

Usch och fy vilken vecka det har varit. Det är verkligen inte mycket som har gått som det var tänkt. Det började med att vår nya kyl (ska aldrig mer köpa Husqvarna) som vi haft i 1 1/2 månad gav upp i söndags. Jaha, vad gör man då med en fullpackad kyl? (veckohandlade dagen innan). Tack och lov var det inte mer än några grader i början av veckan men det blev inte roligt med kylvaror på balkongen när temperaturen visade 11 grader i slutet av veckan. Min man ringde varje dag till Husqvarna men de kunde komma tidigast idag. Dessutom kan de ju aldrig säga när de ska komma men vi har jättesnälla grannar som ställde upp som nyckelvakter så nu är ÄNTLIGEN kylen igång igen.

Dessutom har det varit en massa strul på jobbet vilket inte behövs nu när det är bokslut på gång. Hoppas att det blir bättre nästa vecka så att jag bara kan fokusera på bokslutet. Tyvärr har det därför blivit sena kvällar och jag har bara såsat i soffan när jag kommit hem. Igår träffade jag en kompis efter jobbet och vi åt lite frozen yoghurt. I samma veva passade jag på att köpa en ny liten tröja till Pyret från Mexx. Den är så söt att jag inte kunde låta bli att köpa den.

Barntröja från Mexx

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas allt löser sig med kylskåpet snart :)

2009-04-04 @ 17:03:23
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0