Hurra Hurra Hurra Hurra

Idag fyller min älskade man år. Jag och Pyret gick upp tidigt och tog barnvagnen till Gateau för att köpa en massa smask när de öppnade klockan 08.00. Jag köpte baguetter där ena fyllningen var brie och salami och den andra var fylld med kalkon, ruccola och caesardressing. SMASK. Sedan fick det även bli en liten bit princesstårta. Väl hemma lät jag maken sova till 09.30 och sedan tände jag ljuset på tårtbiten och jag och Pyret klev in genom sovrumsdörren och sjöng Ja må han leva. Det första min man säger när han slår upp ögonen är Jag fyller inte år förrän i morgon. Som ni förstår var det igår allt detta inträffade men han fyller år idag. Jaha, nu är jag officiellt världens sämsta födelsedagsfirare. Det har hänt förut att jag glömt kompisars födelsedagar (senast denna vecka) och jag har även glömt både min mamma och pappas födelsedagar. Usch vad pinsam jag kan vara.

Baguette från Gateau Baguette från Gateau

Baguette från Gateau

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Mitt i Fågelsången

Oooops! Fast bättre en dag tidigt än sent - då kan man ju fira två gånger:)

2009-04-24 @ 15:32:16
URL: http://alacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0