Härlig lördag

Dagen började med sovmorgon till 08.45 vilket var riktigt skönt. Sedan traskade jag ut i vårsolen för att åka med en kompis in till stan. Det var riktigt varmt och vinterjackan fick stanna hemma. Snacka om underbart att kunna gå omkring hela dagen utan vantar och halsduk. Det blev en shoppingrunda på NK och sushi lunch i Gallerian. För att fortsätta njuta av solen när jag kom hem satte jag mig på balkongen och läste en bok. Till middag blev det pizza hos några kompisar och sedan blev det till att spela settlers. Tyvärr vann jag inte men man kan inte få allt. Måste säga att detta var en lugn och härlig lördag. Hoppas att det blir lika fint väder i morgon. Bilden nedan visar Pyrets gungmask som latar sig i vårsolen.

Gungmask

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0