Resa till Gotland

Min syster och jag bjöd i helgen min mamma till gotland på en surpriseresa då hon fyllt 65 år. Gotland är så otroligt mysigt och nu när turistströmmen har lugnat ner sig är det fantastiskt att strosa runt i Visby och resten av ön. Vi gjorde ett besök på Krusmyntagården som har en örtträdgård och massor med växter. I deras butik köpte vi kryddor och diverse prylar. Där kunde jag gå omkring hur länge som helst och dessvärre var det en hel del saker som åkte ner i shoppinkassen. Vi passade även på att äta på deras restaurang där vi satt och såg ut över havet samtidigt som vi åt den godaste räkmacka jag någonsin har ätit.









Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0