Målning av hallskänken

Nu har vi bott i vår lägenhet 1 år och det är verkligen hög tid att ta tag i inredningsbiten. Då jag har en liten bebis hemma är det både ont om tid och pengar men jag har gett mig sjutton på att det inom en ganska snar framtid ska se helt annorlund ut hemma. Först ut blir hallen. Vi har idag en skänk i furu som jag inte alls tycker passar. Sagt och gjort, penseln åkte fram och nu har den blivit svart. Ett helt annat resultat för bara några hundralappar.

Före:





Efter:



Jag har även hittat lite småsaker att fylla ovansidan på skänken med.







Foto. Privat

Kommentarer
Postat av: Bergshamramamman

Skänken blev verkligen jättebra! Nu ska vi se om jag kan få samma fina resultat:-)



Kram Anna

2008-09-28 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0