Lidingöblandningen

Jag har skrivit tidigare om Tehuset Java där jag brukar köpa smarriga saker både hem och till vänner. De har sedan tidigare en affär i  Lund och där har de en teblandning som heter Lundablandningen. Idag var det så dags för oss Lidingöbor att rösta fram vilket tesort som kommer att bli Lidingöblandningen. Det fanns tre alternativ. Den första var grönt te med en smak av jordgubb och melon. Nummer två var ett svart lapsang souchong te och den sista kommer jag faktiskt inte ihåg men den var min favorit. Alla som smakade fick sedan välja sin favorit. Utan att ta bort spänningen allt för mycket kan jag säga att te nummer ett var i en stark ledning. Nu dröjer det inte länge förrän vi har vår egen Lidingöblandning. Tack Tehuset Java för det!

Tehuset Java hat tagit fram en tesort som heter Lidingöblanningen

Foto: Tehuset Java

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0