Diskmedelsflaska

Måste säga att jag inte tycker det är så snyggt att ha en vanlig diskmedelsflaska ståendes på köksbänken. Alternativet kan vara en kantig snygg flaska från Cult Design som det står diskmedel på. Eller varför inte en flaska från Maison Belle som jag har skrivit om tidigare. Min man har fixat till en betydligt billigare men enligt mig riktigt snygg diskmedelsflaska. Han tog en glasflaska som han tyckte såg bra ut och stoppade i en hällpip som normalt sitter i spritflaskor. Inte en så dum idé och billigt är det också.

Diskmedelsflaska av en Famous Grose flaska

Diskmedelsflaska av en Famous Grose flaska

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emilia

Snyggt med diskmedlet i en sån flaska, får man sno den ide'n? Kram Emilia

2008-10-12 @ 22:02:21
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0