Väggdekorationer

Jag är en riktig fegis när det gäller tapeter på väggarna. Det finns massor av varianter som jag skulle vilja ha men för det första är jag kass på att tapetsera och för det andra känns det som om det blir så mycket jobb när en tapet ska ner och en ny upp. Jag är en sån som försöker få bästa möjliga resultat med så få ansträngningar som möjligt. Synd bara att det sällan fungerar på det viset. Mitt alternativ blir då att måla väggarna (givetvis utan tapetrester och dyligt) och sätta upp någon form av väggdekoration för att ändå få det att se lite annorlunda ut. Jag har tidigare visat vad vi gjort i Pyrets rum och jag lovar att det kommer att ändra sig många gånger framöver. Här kommer lite snygga saker att sätta på väggarna.

Barnens rum

Väggdekor blommor        Väggdekor djungel

Väggdekor bilar    Väggdekor myror            

Tvättstugan

Väggdekor tvättsymboler   Väggdekor tvättsymboler

Foto: vimsadekor.se


Övrigt

 


Väggdekoration blomma  Väggdekoration löv
Väggdekoration kvist  Väggdekoration världen
Foto: designonline.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0