Tidningställ

Vår lägenhet håller på att svämma över av alla tidningar. Själv älskar jag Plaza Interiör och min man prenumererar på den ena datatidningen efter den andra. Vart ska då alla dessa tidningar ta vägen. Det tidningsställ vi har idag är väl ok men ett riktigt mordredskap för vår dotter nu när hon har börjat stå upp. Jag har därför funderat på om ett annat tidningsställ skulle passa. Jag tycker verkligen om det vägghängda tidningsställ som Pid.se har men jag skulle vilja ha en i vitt. Har för mig att jag har sett det någonstans men kan inte komma ihåg vart. Typiskt!!!

Tidningsställ att hänga på väggen


Foto: danskdesign.nu

Tidningsställ från Pid  Tidningsställ från Pid

Tidningsställ från Pid Tidningsställ från Pid

Tidningsställ från Pid

Foto: pid.se

Tidningsställ vit design  Tidningsställ vit design

Foto: vitdesign.se

Tidningsställ eget

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0