Tavelvägg

Å vad jag vill att kökselendet ska börja. Måste säga att jag tycker det är hopplöst med hantverkare. Vi har väntat i över två veckor för att ens få en offert och ändå säger byggfirman att de ska hinna klart innan jul hur det nu ska gå till. Problemet är att allt annat står still pga detta. Meningen är nämlligen att vi ska kunna börja fixa sovrummet och gästrummet när köket är klart. Vi kan inte göra det innan med tanke på att det ska rivas och byggas upp väggar som gränsar mot ena sovrummet. I gästrummet vill jag sedan göra en tavelvägg. Det ska vara svarta ramar och svartvita foton i lite olika storlekar. Inspiration kommer jag att hämta från bilderna nedan.

Tavelvägg

Tavelvägg

Foton: thepicturewallcompany.com

Kommentarer
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Ååh vilka bra inpirationsbilder du visar :D



Kul att du lämnade en liten kommentar hos mig (tack för tipset) så att jag hittade hit! Hoppas vi "ses" igen!!!



K R A M * T I N A

2008-11-18 @ 21:03:00
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0